Tuesday 23 July 2013

WIll u accept me for who i am ?


Bismillahirahmanirahim..
Assalamualaikum..

Hai reader tercinta , lama nya tak update blog en ? sorry la tasha bukan fulltime blogger . Im just an ordinary girl who blog about stuff that came through my mind . So for those who's reading this please stop reading my blog now now now ! because i cant promise u that my entry will give any benefit to u . Like seriously -.- But if u still want to read my blog , i wont stop u :) feel free to feel what i feel . I share what i feel so if anyone out there who feels like they the only one who feel this wont feel like they the only one who suffer this . Got it ? Ok , i know i just mess ur brain . hahaha . Ok back to the topic...



Who am i ? Siapa Natasha Norazri ?
No one out there know who i am , not u or u or u . Only my family knows who am i . OK , perasan tak sha bermat-salleh ? hahaha . Sorry la , kadang kadang teringin nak jadi ala ala mat salleh hot , padahal muka hitam kalau putih un putih bedak compact je toq . Ni haaa..nak habaq mai siapa dirini yang sebenarnya . Hampa nak dengaq ka tak ? Kalau taknak lantak pi la . haha .



What is my name ? Apakah nama sebenar saya ? 
NUR ATIKA NATASHA :)
Yup , ni lah nama sebenar tasha :) sedap tak ? TAK ?! oi ! nak mati ke ? hahaha . ok takpe , sha dh retire dh dari membunuh orang . Lain orang lain pendapatnya ye dok ?
Ok jom baca skit sejarah nama sha :) Nama diberi oleh seorang insan yang amat dicintai lagi dikasihi dan amat dirindui . "IBU" itulah gelaran yang diberi kepada insan tersebut . Ouh tidak , bukan nik intan shafinaz , itu mama saya . Ibu ni nenek sha :) ehemm...arwah nenek sha :) Dia lah yang bagi nama dekat sha :') sha panggil dia ibu sebab dulu masa kecik kecik mama tak pernah ajar nak panggil ibu apa , so kami adik beradik semua panggil ibu ikut panggilan mama panggil ibu . Macam kelakar en ? tapi melekat smpai sekarang . Tak sempat tanya ibu kenapa ibu letak nama sha tu , ibu pergi masa sha umur 10 tahun . Eventhough she's not here , but i can always feel her every single day . ok dh dh , tamau sedih sedih .



Apakah nama ibu yang sebenar ? 
Sharifah Aminah Binti Syed Ali :)
Yup , u bet thats right . Sha keturunan sharifah :) Tapi sha tak dapat nama sharifah sebab ibu tak kawin dgn org nama syed . Tu la ibu , lain kali pilih suami biaq ada syed tgk sha takde sharifah -.- sian sha :'( hahaha . Tapi takpe ibu , nama sha skrg dah sedap dah . i never get the chance to say thank u , but thank u so much for the wonderful name ibu . i love you :-*


Bad facts about me ? 

Ok ni kalau nak list memang takkan habis -.-

1) Nail bitting ( gigit kuku )
Bukti yang sangat kukuh -.- ( buruknya rupa)

2) Blur , Lambat pick up -.-
Sumpah sha ni blur n lambat pick up n slalu kene buli :'(

3) Dramatik 

Its proven right . I know -.-

4) Hyperactive
yup ! im super hyperactive . hahaha

5) Talkative ok no , SUPER talkative 

6) I love to laugh like alot -.- 

Like i said , i have like plenty of bad facts about me -.- so if i were to list all of it . it would take years -.- 
Now that u know bad facts about me will u still be my friends ? 
will u still love me ? 
Not everyone can accept me for who i am . Haters ? yes , i have like plenty of it . What can i do ? i dont like in this world to please everyone right ? Im trying my best to be a better person , as u know its not that easy right ? Still trying , so pray for me will u ? Thank u so much :') 
One day , there'll be a guy who can accept all my flaws and still love me as much as i love him . Insyallah one day . amin .
Thats all for today , been looking foward to post about my trip to LA and JAPAN .
Wait for my next entry k . 
Lots of love from me . I LOVE YOU READERS :-*

No comments:

Post a Comment