Monday 8 April 2013

Im an amatuer Pianist :)

Assalamualaikum , Hai 
Bertemu lagi kita di hari yang indah ini , Cukup indah dan aman . Kenapa ? Sebab saya berada di rumah padahal saya ada presentation pada 10 april dan final paper 13 April . Saya berbangga kerana buku pun tidak disentuh lg . Okay back to topic . Adakah anda percaya bahawasanya saya boleh bermain pinano  bak kata dik tadika kita , piano bak kata adik sekolah menengah kita dan keyboard bg org yg mengenali instrument . Ye dik beza dik , piano tu yg gedabak besar , organ pun lain , dia ada dua tingkat kalau tak silap , keyaboard ni yg kecik tu je . Okay , minat untuk belajar main keyboard ni datang apabila mama membeli keyboard utk MAYA , ulang suara UTK MAYA bukan untuk saya ok ? Ada paham ka tidak ? Okay , mama beli keyboard utk maya sebab dia masuk kelas keyboard , bak kata mama , mama nak maya jd lain dr org lain . Memang sukar memahami maksud tersirat mama tu . Tapi ma , bukan dh bersepah ke org main keyboard ? bg la dia main benda pelik mcm gabus ke kan ? Itu ye pelik . hahaha . ORG LAIN tu dirujuk kepada anak anaknya yg lain , ye anak mama takde sapa yg main keyboard kecuali alfie , semua benda dia boleh main . Maya pegi kelas keyboard tk smpai setahun benti , so saya lah yg main keyboard dia tatkala dia membiarkan keyboardnya berdebu . WOW ! Amazing gila kot BM aku . hahahah .

Okay , tasha start belajar main dr youtube , mmg takde nak pegi kelas ni . Kawe independent , takde mcm maya nak berkelas bagai -.- ok , nak kata power tu tidak la . Tapi bila tekan tu ada gak la bunyi . Nah see for urself :)


Okay , how was it ? OK or KO ? haha . ok , mmg nampak awkward skit . Still trying to play softly , tp apa kan daya jari mmg kasar . Agak agak dh boleh teka ke lagu apa tu ? haha . Lagi first tu lagu INNOCENCE-by Avril Lavigne . Second tu lagi OMBAK RINDU :) Itu je kot utk kali ni . Nanti tasha update lagi .
Thanks for reading :)
Comment la sikit k ? 
Bye , Assalamualaikum 
Love , Natasha Norazri

2 comments:

  1. Okay tlg ajar saya main!! hehehe ;D

    ReplyDelete
  2. alaa...senang je la . pegi dekat laman web www.youtube.com . hahahahah .

    ReplyDelete