Wednesday 17 April 2013

Kenangan Manis Kita Bersama , Selamanya aku janji :)

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum kawan kawan :) 
Hai , apa khabar ? Sihat ? Tak ? kalau tak nnti pegi klinik tau . 
Kita tau kita mmg caring . hahaha .
Hey Mama and Daddy :D
Hey Siblings :D *possible ke adik beradik tasha nak baca blog ni ?? whatever la . haha
Hey Love :D
Hey 3 Budak Cantik :D
Hey Jiran Depan Bilik :D
Hey Bestfriends :D
Hey ACS1136A :D
Hey Shah Alam Swagger :D
Hey UiTM Iskandarians :D
Hey Persikians :D
Hey Blogger :D
Hey Twitter Followers :D
Hey Facebokers friends :D
Hey Stalker :D
Hey Hater :D
Hey New Friends :D
Hey Diploma Fresh Graduate :D
Ok , Hey everybody . Did i miss anyone ? If i do , do tell me , i"ll edit it just for you :D
Trying my best to say hey to everyone :) 
Hey everybody , i miss you all so so so much :')
Do u miss me ? 
Hey , im a Diploma Fresh Graduate now :D
Yup , i just finished my Diploma . Alhamdulillah :D
3 years struggling and its simply worth it . I gain plenty of knowledge , meet new friends , learned about life , relationship friendship and more . To tell the truth yes , there's been ups and down in the way but with family , bestfriends and friends i made it . Thank you so much everybody :') You make me strong everytime im weak , u make me smile whenever im sad , u're the reason im here right now . You dont know how much i love you all . Only god knows . Dear friends , no matter how close we are always remember whoever my friend will always be my friend . Forever i promise :')

MY 3 BUDAK CANTIK
3 BUDAK CANTIK , Natasha , Fatirah and Nana :)




Orang yang pertama saya jumpa masa hari pertama ialah Farhana Binti Sutan Shahrir . Yup , We've been friends from the first day of class . She's been there for me since 1st semester . Can u imagine how much i love this girl ? Yes , i love her so much . Fyi , we always fight . Setiap semester mesti kitaorg gaduh , bukan gaduh manja manja k . Gaduh teruk punya . And i always run away from my room and bertenggek kat bilik org . I always leave her . Ouh ya , kitorg satu bilik dr sem satu lg . hehe . Kitaorg selalu gaduh bila nk dekat final . Nanti sem seterusnya kami baik balik :P Salah sapa ? Tak perlu ungkit dah kot -.- Tasha tau setiap kali tasha tinggal dia sorang sorang mesti dia sedih . Sebab nana tak rapat dengan sapa sapa sgt beside me . Betul tak na ? Aku tauuuu...Haha . Nana selalu aku tinggal kau , selalu aku marah kau . Sorry na , aku ni cepat terasa sebenarnya , tp aku tak suka bgtau . Aku tak suka selesaikan masalah , aku slalu lari dari masalah . Sorry kau jadi mangsa aku :( tapi kan na , setiap kali aku lari bilik aku selalu fikir nana dah mkn ke ? Dia dah study ke ? aku stalk twitter kau nk tgk kau ok tak ? Nana sihat tak ? Nana rindu aku tak ? hehe . lawakkan , ego sebenarnya sbb tu tanak jumpa :P Tapi kan na , walaupun aku slalu lari bilik , aku sayang sangat kat kau . Kau selalu ada dengan aku bila aku sedih , kau tau segala galanya pasal aku . Na , dah 3 tahun kita berkawan , aku dh anggap kau mcm adik beradik aku dah . Kita kan kembar :') Nana , walaupun kita jauh skrg ni , tak pernah sesaat pun aku lupa kat kau tau . Na , aku sayang sangat kat kau , Jaga diri tau bila jauh ni . Na jangan sedih sedih tau , satu hari nnti aku percaya mesti ada lelaki akan syg kau dan jaga kau k :) aku doakn utk kau . Na , kita kawan sampai mati k :') iloveyousomuchnana <3








Fatirah baharuddin , ni sorang la gi budak suka simpan rahsia . Dia ni , ya rabbi kadang kadang dia gelak , then tetiba dia muram petir ribut taufan . Mood dia berubah mcm angin woo...Okay , first time jumpa trah err..err...masa sem satu la . Masa sem satu tasha slalu pegi kelas dgn trah n nana . sebab bilik dia satu kolej dgn tasha . Trah ni banyak sgt sgt sgt sgt sgt cakap k . Tapi dia rasa dia lembut -.- tasha ye kan aja sebab syg . Mula mula kan trah , aku takleh faham kau . Aku tak suka kau sbb kau byk ckp sgt -.- aku kan byk ckp so aku tak suka org banyak cakap sebab tu kita tak rapat sgt kan ? tapi semester last ni kita rapat sgt sgt sgt . Kalau dh jodoh takleh lari mana kan ? Semester last ni bru aku kenal diri kau yg sebenar . Trah kau ni sangatlah caring , lembut n hati kau lembut sgt . Aku tau kau cepat terasa , kadang kadang aku perasan kau suka terasa dgn aku . Tapi selalu buat bodo je sbb aku ego :( sorry trah . Tapi kan bila kau terasa aku slalu ckp dalam hati TRAH SORRY :( tapi dalam hati je la . Trah ,terima kasih sangat sangat sebab kau byk tolong aku . Tolong buatkn suprise semua :') aku taktau mcm mana nak balas jasa kau . Trah , aku sayang kau sangat sangat tau . Insyallah satu hari nnti kita jumpa lagi k :') Kawan sampai mati k trah :') iloveyousomuchtrah <3








3 budak cantik , nama tu melekat dengan kita kan ? Nama tu tasha yg main taip letak kat nama whatsapp . Last last melekat :') selamanya 3 budak cantik k . Macam macam kita buat sama sama , kita study sama sama , kita gelak sama2 , kita menggila sama2 , kita menangis bersama . 
Sampai mati 3 budak cantik bersama k .
ILOVEYOU3BUDAKCANTIK <3



AINA BUKHARI & ALIA ROSLI
Dua nama yg muncul dalam hidup tasha tanpa dirancang . aicehh...Ok diorg ni . hmmmm...speechless . They've been such a great friends . Diorg ada waktu tasha susah n senang . Diorg la penceria alam . Yang alia ni mmg kelakar gila orgnya , gelak je dgn dia . Yang penting dia sporting . Aina ni pulak , hahahah . Okay aina , aku speechless nak citer pasal kau . Okay , aina ni byk dengar masalah tasha . She's a great friends . Thank you for everything k . Aina , Alia aku sayang sangat kat korang k . Insyallah ada jodoh kita jumpa lagi k . ILOVEYOUGUYSSOMUCH :*


JIRAN BILIK DEPAN

Diorang lah jiran bilik depan aka gossip girl saya . What happen between us is what i call the miracle of friendship . Kitorang sbnarnya baru je rapat sem ni . Tapi the bond that created is strong and it make me feel like we've known each other for years . Actually , kita mcm kenal each other mcm dh lama la , Tapi kenal cm gitu je . Sem ni tetiba terdetik kat hati nak lepak bilik depan . Sebenarnya tasha pegi bilik depan sbb mera azlan ni ex roomate tasha masa sem 1 :) dia slalu masak dalam bilik *harap pihak kolej baca ni* hahahha . Bau makanan dia slalu menarik tasha utk ke bilik . So masa tu la sesi perkenalan . Tasha dah lama kenal memey and hunny . Dulu ktorg satu koko :D tp sem ni bru rapat . Tasha bru kenal cherry and Bum (fatin haziqah) . So conclusionnya makanan menemukan kami semua . Ahahah . Okay , makanan adalah teman baik mereka . Diorg suka makan , so tasha join je :) Walaupun kejap je persahabatan kita tp terasa rapat sangat sangat n boleh rasa sayang kat korang sangat sangat . Korang sentiasa bg tasha senyum bila tasha sedih :') Thanks semua . I'll never forget you all . U're my greatest memories :')



AMERA AZLAN DAN CHERRY (SHARIFAH ZAHIDA)

HUNNY AND MEMEY

MAKAN MAGGI SAMA SAMA :')


I LOVE YOU AMERA AZLAN

TIDUR DI TENGAH TENGAH JALAN :D


Perjumpaan yang singkat adalah kenangan yg terindah . I love you all :')
Lepas diorg balik , tasha tinggal dengan bum je . So dialah yg jaga makan minum tasha :')






Okay , bum tersangat lah sweet . Dalam gambar je la . Okay , kitorg mmg suka berlakon sweet cmni . Handsome kan dia ? haaa...mmg handsome pun :) Selama kenal si bum ni kan . Macam macam rahsia tasha tau . I know she trust me so much . Thank u for trusting me :') U've been such a great crazy friends . Im sorry if i've ever hurt u or make u sad . Im really sorry . Selama dua hari ktorg tinggal sama sama , dia jaga makan sha :) Tu dia belikan makanan utk sha :)

Dia tak pernah tertinggal wish sha goodluck :')






Thank you for being there when i need you fatin haziqah :') 
Thank you for all the memories , Thank you for everything :)
I love you <3

Okay dah , sampai sini saja . Panjangnyaaaaaaaaaaa post tasha kali ni . 
Post ni utk meluahkan rasa rindu :')
sayangs sayangs take care wherever u are . and i love you alls so much .
Update late . Bye
Assalamualaikum
Love , natashanorazri :)








No comments:

Post a Comment